Friday, April 9, 2010

::Terkenangkan mu..::














Pagi smlm ms masa dok kemas2 bilik..terjumpa lak album lama, gambar2 masa zaman U dulu..heheh klaka lak,dl lain skrg lain..ha...

Sebnarnya bkn tu yg nak diceritakan..jeng jeng..heehe..dalam dok belek2 gambaq tu, terbelek lak gambaq2 kucin sy dl..kucin2 saya dah lama dh jadi arwah..huhuh..yg terbaru ni pon dah ilang..tatau la nape, mgkin sbb dia lawa sgt kot..huhu..bulu gebu, warna putih bersih..mmg menjadi kegilaan org la kalo tgk dia..comey, sikit2 org nak peluk dia..sy tuan dia rasa jeles lak kucin kita dipeluk2 sebegitu..heheh :P

Kucin saya yg hilang tu nama nya Cik Teh, sbb bulunya putih..manja sgt, ske duduk atas ribaan saya..Suke lari2 main dengan saya..huuu Bile bgn pagi dia ada lagi, bile ptg nk kasik makan malam, tgk2 tak balik pon, malam pon tak balik, pg sok pon tak balik, mmg sah la..dah kena kidnap..huhuuh..mak saya sampai termimpi2 Cik Teh..kecian mak, windu kat dia..

Sebenarnya Cik Teh ni ada kawan lagi sekor, namanya Cik Yeen..Namanya Yeen sbb warna bulunya oren..heee..depa ni mmg kawan baik la..sekor takde, seko lagi macam boring je tau, takde member nak main2..huhuhu.Cik Yeen ni bagus tau dia, berdisplin,nak 'uuk uuk'dia teriak dl(faham2 la eh..nak buang air la..)heheh.Tp sayang, dia ada hobi gigit anak ayam org..huhu..habis la bangkai anak ayam tu dia wak lik umah..Lepas main dia tinggal camtu je..adoyai, mak nak geram, last2 dia bermastautin kat market..huhuhu...sedey juge sbb lepas kehilangan Cik Teh, Cik Yeen lak buat hal..agaknye sbb takde member nak gigit2 dia kot..huhuh

Oh ya, Cik Teh& Cik Yeen ni kedua2nya jantan..mak tak suke yg betina sbb nti asek ada baby je..jenuh ar nak bela..mmg dari dl kebanyakkan kucin kitaorg yg jantan je..hik2

Kucing saya sekor lagi namanya O-men..namanya begitu sbb dia sgt comel masa ml2 jumpa dl..hik2 kecik sgt..dia ni dah arwah lama dh..kena gigit lipan kot..huhuh..cian saya tau..saya takde kat umah masa tu..mak yg menyedari dia dah takde..teresak2 juge la bila mak bagitau O-men dah takde..waa...
Mmm...dah2 tamau cite sedey..Best ada kucin kat umah nih, salah satunye, jadi peneman kita tau..saya kalo takot nak tdo sorang2, sy bawak masuk kucin tdo dengan saya..saya pelok kucin tu hik2..Pastu kan bile main2 dengan kucing, sonok abis.ilng tensyen..macam baby la..depa ni suke main2 dilayan macam tu la..

Kebaikan yg lain lak, dengan kehadiran kucin2 ni membuatkan segala makhluk halus takot, termasuk la cik ti dan cik lipas..haha..kucing saya mmg aktif bab2 ni..so far, ok la..hehe....meh kite tgk pic2 depa..tak banyak dalam simpanan pon..
p/s:org kate kalo amik pic kucing, kucing tu akan mati, saya tak pecaya semua tu..syirik je..berdosa, nauzubillah..huhu

2 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

alee..comelnya o-men..
kesiannya dah mati..

Unknown said...

tu la..dah mati...sedey...