Thursday, April 15, 2010

::Lunch::




Ada yg bertanya, bila saya masak lauk utk lunch nih?awal pagi ke?Mmm..saya masak tak la awal sgt ..dalam kul 9.30-10pg camtu..Habih tu bile waktu keje?heheh saya keje masuk kul 11a.m lah..Wah..keje apa lewat nye masuk?mm..saya keje kat Cyber Cafe la area Kedah..ye..saya keje kat sini walaupon ada degree..huhu..
Mmm..ada kelebihan keje kat sini..hari2 surf tenet free tau..blogwalking lagi la saya suke.free kan..heee..lagi satu, takde ada org kaco suh buat itu ini..Keje nye tak susah.Jaga je kaunter, lap2 komputer sikit, klo bos suh type surat pape, siapkan keje tu dl.Pastu layan anak bos yg kecik umo 4 tahun tu becakap, ok le..hihi.lepas masuk keje je, bos lak keluar, ikut dia la nak p mana kan..Time ni la, bole main tenet sepuasnye..hahah (gelak jahat nih )
Lagi satu kelebihan, gaji minggu2..seminggu je keje dah dapat gaji..hee..tiap minggu juge la saya kelua shooping(ikut keadaan juge la kan), tak pon shooping on9..tu yg suke..best..jamu2 mata,pilih yg mana berkenan, bayar, pastu tunggu je posmen anto..tak ke bes tu..
Kelebihan lain, dekat dengan family, hari2 org anta, berbanding keje kat KL dl, kena pk tambang bus, makan lagi..tu blm kira dengan sewa umah lagi,+ housemate lagi yg macam hampeh..(antara salah satu sebb saya pindah balik ke Kedah)huuu
Kesimpulannya, saya happy dengan kehidupan sekarang..tp of course la bile dah kawen nt, takkan nak keje camtu lagi kan..haha..keje dari rumah maybe?biznes online?will be considered.huhu
Eh, dah lunch, jom mam..pasni nak blog walking lak..ahaks :P

5 comments:

°`° NiSa °`° said...

bab knp lari dari kl adalah sama situasi.

keje kat cc mana kat kedah? saya nk usha kejap :)

Unknown said...

eh sama ke?housemate tak ok?huhu?cc kat changlun.hehe

Cromirama Elcy said...

BOLEH JE LETAK IKLAN ADVERTLETS SKALI... TAPI KEUNTUNGAN NUFFNANG KITA BERKURANG LE... TU PASAL GUA TAK LETAK IKLAN ADVERTLETS LAGI... KALO PASANG ADVERTLETS, SKALI ORG KLIK CUMA DAPAT 0.004 SEN. TAPI KALO JAGI GLITTERATI NUFF, SKALI ORG KLIK DAPAT 0.25 SEN CAMTU... SO, WA RASA NUFF LEBEY BERBALOI...
CAYA SAMA LU... BLOG LU NI MEMEANG MANTAP!!!!
http://cicaktonjeng.blogspot.com/

Unknown said...

Lin Creshk,time kasih dgn komen tu ^_^

Dilla Kim FHKD said...

hai... erm bila baca cita ni, teringat plak zaman sy keje cc dlu, sama mcm akak rasa, best, leh men tenet free, dkt ngan family, ari2 org anta, suma tu lar, sama jer ngan yg pernah berlaku kat sy dlu...shopping online pn sama gak hahaha tp skang dh lain, kekadang rindu gak time keje cc... =)