Tuesday, April 27, 2010

.::Menunggu hari, detik demi detik::.





Hmm..mulai esok,sy bercuti sempena majlis tunang nnti ..lama juge nak cuti ni..dalam 4 hari gitu..huhu..nampaknye 4 hari la takle berblogging dan berfesbuk..huu.Kt umah lak tenet tak ok, dah lama gi buang.adeh la..

Em..pasal hantaran, dah 80% kot siap..malam nnti nak touch up lagi..barang kat umah pon berselerak, tambah pula Auni kat umah, dah tau le kan sape yg tukang selerak kan.hehe...
takpela..selerak2 pon, dia la buah hati pengarang jantung keluarga kami..hik2

Okle takde pe nak cite da, berdebar2 je tunggu hari..huuu
Post a Comment