Sunday, April 11, 2010

::Saya hairan..::

(pic hiasan semata2)

Saya hairan lah..sekarang ni bila di perhatikan, majlis tunang org buat besar2, meriah,dengan pelamin nya, fotografer nye.. sekali tgk, macam kenduri kawen dah..dah jadi trend ke skrg nih?adoi..risau juge...majlis saya nnti simple2 je..takde pelamin, barang hantaran pon simple je.fotografer lak kawan sendiri.hihi kenduiri ttp ada sbb sekalikan dengan kenduri arwah..

Mungkin ada org akan cakap, ye la sekali dalam seumur hidup..tp..mmm..bertunang tak semestinya akan berkahwin dengan org yg kita tunang tu, betol tak?mmg la 90% dah mmg jadi hak kite, tp jodoh pertemuan Tuhan yg tentukan..dah belanja besar2 utk tunang, tup2 putus..kan rugi..bukan nak minta jadi (nauzubillah) tp kan elok, belanja yg besar tu digunakan utk kenduri kahwin nnti..masa kenduri kahwin buat la meriah2..tp ikut lah sekadar kemampuan..

Bg saya, kehidupan lepas kawen lebih penting kan..buat apa seronoknye sehari aje, tp lepas kawen dah menanggung hutang..bg yg mmg berkemampuan tak kisah la kan..bg yg biasa2 ni...kena pikirkan semua tu..huhuu

Post a Comment