Wednesday, May 25, 2011

kasih ibu sampai ke syurga...

Terharu kan, dah besar2 macam ni, mak layan macam kita kecik2 dl... Dulu2 masa saya kecik2, mak selalu suapkan saya makanan walaupun masa tu saya dah pandai suap sendri...saya suke mak suap sbb nasik yg mak suapkan tu lebih sedap( dan banyak) heheh..
semalam, saya n parent gi gerai makan, biasala dah penat2 sopin, perut haruslah diisi kan.heee..kebetulan pulak, makanan faveret saya( kuewteow tomyam) lambat sampai... mak lak order nasi goreng kampung klo tak silap...saya dok perati nasik goreng yg baru sampai tu...mak tanya nak ke..saya dengan selamba menggangguk..(niat nak main2 je)tak sangka, mak siap nak suapkan saya....heheh.bestnye...dapat manja gitu...dapat la 2, 4 , 5 suap.cukup la sementara order saya sampai..heheh.
p.s saya sayang mak saya..kenangan ini tak mungkin saya lupakan...

3 comments:

Unknown said...

hi entry sedih ni..jgn sedih2x...saat dh dekat nk kahwin ni....terkdg nk tinggalkan mak ayah mmg berat...tetapi jasa ibu tetap di hati meski kte dh kawin nanti...

amacam persediaan????

Unknown said...

huhuu semakin hari rasa singkat je dapat bersama dgn kuarga..

persediaan ok je...cuma tang kemas2 tu la..byk barang.heheh

teratai said...

hargai ibu semasa masih sempat!