Sunday, May 22, 2011

bersyukur dengan nikmat

salam kawan2
salam hari minggu :)


mmm....pernah tak anda kehilangan deria bau ?saya pernah, masa demam tempohari. dekat2 2 minggu gak takde deria bau...rasa kehilangan sgt nikmat yg Allah bagi..ye lah cium bau makanan takder bau paper, bau bedak yg wangi tu pun takde bau pape..huhuhu.cuak rasanya..selesema dah baik masa tu tp masih tak dapat bau..huhuhu...mujur Allah tarik nikmat sekejap je, klo selama2 nya....nauzubillah..

oleh itu, bersyukur la nikmat yg Allah bg...contohnye klo kita ada wajah yg cantik, jgn gunakan kecantikan itu utk menggoda lelaki, klo kita ada mata, jgn tgk benda yg bukan2, klo kita ada mulut, bercakap la benda2 yg baik, jari jemari yg bole kita taip entry kat blog pun, taip la benda2 yg baik k, jgn jatuhkan org...:)

p/s : pesanan utk diri sendiri jugak...
Post a Comment