Tuesday, January 29, 2013

Kedah negeriku..

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..saya dah selamat sampai Kedah petang Jumaat lepas..dah byk hari baru nak update .hehe

Biasala..perjalanan jauh..penat masih terasa..baby Irfan pun ok je..

Ahad lepas saya berkesempatan pergi ke Padang Besar, Perlis..dekat je dgn rumah..dalam setengah jam gitu...Nanti saya kongsikan gambar2 disana..mana tau ada kawan2 yg nak cuti2 Malaysia kat sana kan..Hari ni plak plan ke Alor Setar.dah lama tak jenjalan sana..

Oh ye..sekarang ni pengguna dot My tak boleh buka ye..saya dah regis hari tu..tp blm tukar domain.ye la, internet sgt slow minggu lepas..balik kg ingat nak update tp tak boleh..bila agaknye settle problem ye..hm..klo dah ok, InsyaALLAH saya akan pakai shazlinasaad.my..


Ok lah, sekian dulu, nnt sya try blogwalking dan follow kawan2 yg dah folow saya..tata ^_^

No comments: