Tuesday, September 20, 2011

selamat pagi

Assalamualaikum...selamat pagi Selasa...
Ceria tak hari ni?harap2 ceria2 selalu tau ^_^
Cuaca di tempat anda mcamana?Alhamdulillah sini hujan lagi..tp tak lebat...sejuk lagi bumi Allah hari ni...Anda semua dah sarapan?saya pun Alhamdulillah dah sarapan, nasi goreng sotong request dari suami...'bersilat' kejap tadi..suami nak bawak bekal gi opis.selalu suami tak bawak bekal, tp disebabkan lunch nnti beliau tak balik, saya masakkan bekal utk beliau...


Nasi goreng sotong bekal utk suami :)

Rupanya memasak utk yg tersayang ni mmg menyeronokkan kan...Bila tgk semua yg saya masak licin dimakan, seronok rasanya..hehe..(saya ni tak pandai masak sebenarnya) tp pelan2 saya belajar memasak. Suami plak jenis yg tak kisah saya masak apa, yg penting kenyang..

Hm...pgi td masa tgh memasak, tetiba terdengar lagu raya, tak ingat tajuk plak, tp lagu lama la..mmg menusuk kalbu kan lagu lama2 nih...walaupun Syawal dah pun hampir ke penghujungnya...tp takpela, lepas tu radio pasang lagu ceria balik, so hepi..heee ^_^

K, lah, saya nak sambung tgk cite Korea semalam le. tajuknye My fair lady.Ada yg dah tgk?saya baru berkesempatan nak tgk la.hehe (ketinggalan bas sikit :p )
Post a Comment