Monday, September 26, 2011

Google plus


salam kawan2..

Tadi saya menerai satu application dari google ni iaitu google plus..pernah dengar tak?saya pun tak pernah dengar..hehe.tp pg sabtu lepas suami saya meng'add' saya ke google plus..tadi baru approve..wah..teruja..macam FB pun ada gak.mm..reka bentuk lebih kurang FB, bole share status, share picture, malah game pun ada.hehe ( sy mention game sbb saya suke main game dalam FB nu..hehe) oh ye...gambar2 yg kita uplod dalam blog ni pun nnti akan ada 1 folder utk kita tgk balik..terkejut gak pic lama2 yg kita uplod dulu2 tersimpan kemas dalam 1 album.heee..
tp masalhnye, disbbkan benda ni baru lagi (agaknye la,hehe) kawan pun tak ramai lagi..yg ada pun suami saya je..heee...ekceli kawan2 saya ramai yg guna yahoo.huhu, so kawan2 meh le add saya, shazlina84 at gmail dot com..

2 comments:

Unknown said...

wah benda pe lak ni?x tau pun akak...aduh, lani byk channel la....dgn nk jana blog lg, FB sek lg, Fb sendiri lg...kdg2x x tau nk amik ms mana 1..huhu..busy ttp busy

Unknown said...

saya pon baru tau benda ni kak.heehe.dia lebih kurang FB gak