Sunday, December 5, 2010

::Selamat Pengantin baru::



Layan lagu Maher Zain dl..hehe

Musim cuti sekolah...ramai kan yg amik kesempatan ni mendirikan rumah tangga.. Alhamdulillah..tertunai gak hasrat hati mendirikan rumah tangga dengan yg dicintai..(macam lagu alif satar lak..hehe)

Musim kenduri kali ni pun byk gak dapat jemputan tp ada juga yg tak dapat dipenuhi... Semalam, salah seorang rakan maya saya, kak Faz dah pun selamat menukar status dari cik kepada puan..hehe...Alhamdulillah...Hari ni merupakan hari kendurinya..

Rasa ralat juga, mula2 rasa macam bole p, tp last2 tak bole pula..kena kerja...Hari Ahad hari bekerja di Kedah..tak tertunai lak hasrat hati nak jumpa face to face..takpela kak, nanti kalo ada jodoh, kita jumpa di kenduri saya ye kak..hihihi..ahaks :p



Apa pun, selamat melayari kehidupan baru bg yg akan berkahwin..moga segala perancangan berjalan lancar..

p/s: Utk Kak Faz :tak sabar nak tgk gambar kawen akak..cepat2 update ye..hehe
Post a Comment