Sunday, November 14, 2010

::Letih berjalan::

Hari ni terasa letih la..bangun pg tadi pun rasa tak bes je..huhu..Penat berjalan..Kaki sakit
Semalam saya off..Keluar membeli barang sikit..
Hmm..buat persiapan sikit utk hari bahagia nnti..hehe

Ohya..ramai yg tanya keadaan banjir ditempat saya..
Alhamdulilah, rumah dikampung saya kat Changlun,
tak naik air..Ada la 2,3 buah rumah saudara saya naik air terutama di kawasan rendah..
Tempat kerja saya pun naik air..dekat seminggu juge off.tp Alhamdulillah barang2 semua selamat..

Semalam gi Jitra, terjumpa pula kawan lama sekolah menengah dl..Lama tol tak jumpa, sejak meninggalkan zaman persekolahan..Beliau datang dengan parent beliau..Hepi je bershoping raya..hehe..Rumah beliau pun air naik.

Raya haji dah dekat tp macam tak raya je..heh.
Takde persiapan pn mcam Aidilfitri..Bj pun pakai yg lama je pun..
Kuih rya pun mungkin buat 1-2 jenis je..Tak ramai yg datang kot.sbb nnti byk kenduri korban kat kg..kire menziarah juge kan..

Hah..teringat pula..Impak banjir tempohari, kedai2 kat Jitra buat lelongan dan potongan separuh harga..Rambang mata lah..nak beli itu beli ini..Mak saya ada beli radio berjenama baru..diskaun lagi..Beli barang lelongan dan diskaun ni kena hati2 sikit..kena tgk juge..macam barang letrik tu , pastikan semua dalam keadaan baik..kena test dl kat kedai, tanyakan warranty.apa2 pun kuasa membeli tu ditangan kita, pastikan beli barang bermanafaat dan berbaloi dengan harga yg kita kena bayar tu..

p/s sori la takde lak gambar2 masa banjir tempohari..Gambar lelongan pun takde nk uplod..

Post a Comment