Saturday, June 5, 2010

::Demam::


Sekarang, hujan rintik2 kat luar..sy pula kesejukkan kat sini..walaupun dah pakai sweater, masih terasa sejuk..huhu..Saya demam..wa...mula2 selesema sikit je..sbb semalam gi tumbuk cili nak tumis dalam masak daging..acchemm..accheem..2, 3 kali..hhuhu..ingtkan sbb cili tu...gi tmpt keje lak, anak bos lak selsema..terus effect kat saya..huhu..semakin byk kali lak bersin..


Mm..sabar jela..Hari ni lak byk kenduri..dah tentulah saya tak dapt p.tengahri tadi panas terik..klo p. lagi la menyentap2 kepala..huhu...saya ni kalo selseme, pakej lengkap tau..cume sesekali je selesema jee..kli ni saya demam, sakit tekak, sakit idung, sakit kepala sume cukup..huhu..saya lak amat liat makan ubat..waaa...klo tak terok, jgn harap la nak mam ubat..huhuhu..terok kan saya..jgn tiru saya tau...huhu


Okle, hari ni pon dah start cuti sekolah, (actually kat Kedah dah start semalam)makin ramai la org kat cc..harap2 tak membebankan lah...walaupun kebanyakkan nye main game, ada juge yg minta tlg taipkan surat, coutation lah..macam2..pengalaman tu..hehe


Nk rhat dl lah..pinggang pun ada terasa sakit ar..mana tak nye, asik duduk je kan, tak pon baring.huhuhu...


Selamat berhujung minggu dan selamat bercuti...^_^

No comments: