Monday, February 8, 2010

salam thn baru..

mm...lama gile tak update blog..malas ar..sejak suke sgt main game kat fb..blog ni dilupakan..huhuh..tp selalu je buke..tgk blog2 org lain,..cume tak update je..maklum aje..bknnya ada kisah menarik pun...sy ttp macam ni..blm ada keje ttp..huhhuhu..sedey..(org len ramai dah kawen, keje bgus2) sy masih macam ni..uwa..apa nak kate..mgkin nasib saya berubah tahun ni?2010 membawakan sy satu harapan berbunga..ehem2 apa kah itu..

si dia..cinta hati saya buat kejutan pulak..wah..terkejut tetiba terima msg di FB ckap nak dtg Kedah..dtg Kedah je takpe..ni bawa rombongan sekali..rilex2..masa trima msg tu..rilex je macam takde pe..padahal tgn dah terketaq2 jantung dup dap dup dah berganda2 dah..huhuhu...

Si dia mencdgkan ujung bln 2 ni utk bertunang..wah..terkebil2 sy membaca msgnya itu..(dalam hati, cepatnye..sempat ke nak wat persiapan..huhuh) dgn pantas saya terus sms kakak sy yg masa tu mmg tgh membebel pasal kawen.huhuhu..seperti yg saya jangka, kakak sy pon terkejut..lagi la byk soalan yg keluar..wa..tak larat nak menjawab...

last2 bile balik umah..bincang ngn parent..mak cakap tak sempat la nak wat persiapan dalam masa sebln..(msa msg fb tu awal januari..)kakak mencdgkan lepas raya pose..mmm..terlalu lambt le plak..gi pun susah le si dia nak wat perancangan segala bagai..huhuhu..sy pula..mesti la nak tarikh besday..heheh..24 hb April..tak sangka cadangan diterima..heheh..thanks cayang..
mm..dalam pada tu..mak pula..pk2 24 hb tu..hari sabtu..setengah org keje..so..cane..23hb la plk..dinjakkan sehari plak...tanya lagi..wah...cadgn diterima lagi..heheh suke nye...sy tau..si dia mmg suke 23..katanye number jersi pemain bola sepak kesukaan dia..ntah le paper pon semua dah setuju..

abg pon dah call mak..lega sgt2..bukan ape..mak nak kepastian..selalu perantaraan antara kami je..klo dia call mak sendiri yakin lagi percaya gitu..hehehe..alhamdulillah..mak pon seronok je abg call..sy?lagi la eppy..ye haa...

mulai dari tarikh tu..sy mula menyimpan sikit2(sebenarnya dari dl lagi) tp yg ni simpanan asing..huhu..nak beli barang utk hantaran tunang..beli itu beli ini..insyaAllah warna nye ungu..mungkin maroon..sbb sy sgt suke wana ini..^_^

sabtu lepas dah borong sikit barang..huuhhu suku je beli..byk lagi benda kena beli..takpe pelan2 lagi 2 bln majlisnye..huhuhu sabar jela..
Post a Comment