Monday, August 25, 2008

Mereka dah konvo..






Hari ni dah 25hb...kawan2 yg akan berkonvo hari ni dah datang semalam..semlm sonok jer bercerita macam2.maklumlah dah lama tak jumpa..

Pagi tadi, terkejut lak sbb mak pada kawan datang singgah bilik.dah la masa tu ngah sedap tido..hehe..buka2 mata cerah jer bilik+terkejut tgk mak kwan datang.hehe.wat malu jer.tapi ok la, lepas 2 borak2 la dgn makcik tu..walaupun kurang faham sikit sbb ckp loghat kelantan!

Tadi pun, sy dah jadi macam mak andam lak.hehe(klaka nyer!) sbb dorang minta tolong sya pakaikan tudung,pastu pakaikan robe..konvo kali ni pakai robe baru..pakai mortar board.ok le kot, satu perubahan sempena konvo yg ke 24..(sebaya ngn saya..hehe)

Hm...sekarang ni, mesti dorang ngah berdebar nak terima scroll..wah seronoknya depa.mesti ada yg bg adiah bunga ke..pelik kan, klo konvo jer mesti bg bunga, takpun bear yg besaq tu..bg la sesuatu yg lain sikit, cam rantai ke , gelang ke..hehe(berangan!)hm...paper je la..

sy lepas keje ni nak kena p kelas lak kul doblas.kalo kelas cancl, leh la sy tumpang nyelit amik gambar depa.hehe.sy suke tol amik gmbar orang.macam rasa kepuasan bila dapt amik momen istimewa mereka.nnti la klo sempat p la c.a.c nt..
Post a Comment