Wednesday, August 20, 2008

konvo...

Hari ni Rabu, esok Khamis, lusa Jumaat..erm...mggu depan kawan2 saya dah nak konvo...wah...seronoknya depa...dah leh sarung jubah konvo...mguu lepas, depa pakat2 mai berkampung dalam bilik saya yg serba kekurangan tu..huhu(Mahallah Maryam tercinta:p) bayangkan la 3 org tetamu dok dalam satu bilik compartment yg kecik tu..macam tin sadin dah tgk..dgn orgnya, dgn beg2 depa, dgn baju depa...uwa...serabut tgk..tapi takpela..sume tu kawan2 saya jugak...kalo saya tak tolong depa, sape lagi kan..mana ada kawan depa yg satu batch dok kat hostel lagi kan..tinggal saya dan beberapa kerat yg tak berapa pandai tu..huhu.depa sekarg ni pun ada yg keje, ada yg dok saje saje kat umah..biasa la nak cuti la dulu kan sebelum keje betol2.
sekarang ni depa sume takde kat bilik, leh la saya kemaskan apa yg patut..hhe...
selamat berkonvo untuk mereka dan tahniah!
Post a Comment