Wednesday, August 20, 2008

Kenapa marah?

Ptg tadi kelas asek takder jer..geram pun ada.penat2 berlari gi kelas, kelas takder lak.huhuh..dah la rasa nk marah jer hari ni..tatau naper.perubahan hormon kot..hhuhu..pape jer la..

Rasa nak marah tu berlarutan bila perut lapo..sister2 yg berjalan kat depan lak terhegeh2 berjalan sambil gelak2..huhuh..sakitnya ati...

Tapi..rasa tu hilang bila, 'si dia' mesej..hik2 ilang marah, asek senyum jer..betul la kata org, cinta tu membahagiakan, mendamaikan,macam2 lagi lah...tapi malu pun ada gak..dia baca la blog saya ni..hehe.ngarut2 jer saya tulis..tah pape nth..tapi ok le..ni luahan hati saya...bila sy marah, sy suker conteng2 ats kertas, takpun melayari internet.cari gambar2 yg cantik2.sume tu wat saya leka dan seterusnya ilang la marah saya..
kalo saya tensen lak, sy suke amik gambar..amik gambar kawan2, gambar binatang, bunga ker..
dulu sebelum ada digital camera saya guna kamera SLR filem jer..lagi puas mik gambar sbb setting sume kena wat sendiri.mencabar la jugak dibandingkan guna kamera kompak biasa.tapi sekarg zaman guna digital, takde filem2 dah..nak beli SLR digital, tak mampu lagi..lagipun SLR digital org2 professional leh la pakai..kiter yg biasa2 ni tak sgt kot..

Nth ape2 jer sy bebel ni.huhu,mkn malam dah,jadi mlm ni, nak sambung stadi sikit, msg2 dgn sidia sampai tertido.(hehe)pastu bca novel Bohemian tu lagi sikit, basuh baju sikit, leh la tido awal mlm ni..penat dah berjaga smlm..

No comments: