Monday, April 14, 2014

Percubaan pertama

Assalamualaikum.
Gambar ni merupakan gambar pertama menggunakan aplikasi picart. org dah lama guna, sy baru nak cuba. Takpela, better late than never bak kata org putih. hihi.
Rasanya tak cukup rasa lah edit gambar nih. huhu. err...hentam saja la.


Gambar ni diambil dalam pasaraya. masa tu air takde, minggu pertama ketiadaan air di kawasan perumahan saya. Masa tu belum bersedia dgn air yg banyak, nak dijadikan cerita, Irfan tak selesa, melekit abis badan, nasib kat pasaraya tu ada bilik utk tukar lampin, kami pun amk keputusan utk tukarkan lampin irfan kendian mandi sikit. seronok Irfan lepas tu. Terlompat2 dia bila dapat berjalan2 di waktu malam, hehe 
Post a Comment