Thursday, March 24, 2011

:insaf:

Salam kawan2...

Hmmm...
Bila melawat org sakit mmg menginsafkan kan...
Baru2 ni saya ada melawat mak long saya yg tetiba diserang sakit jantung...
Pagi masa subuh masih sihat walafiat, bole solat dan bersarapan, kendian, dalam pukul 10 macam tu, beliau mengadu sakit dada, terus gi spital gi cek..dah cek, doc lak tahan beliau..tup2 dengar2 beliau dah masuk ICU.huhuhu
dalam dok sihat2 tadi dah dimasukkan ke ICU..terkejut juge..

menurut sepupu2 sy(anak2 beliau), mak long& paklong ni (sejak tinggal berdua-sbb anak2 dah beso belaka) selalu makan kat luar..makan kat lua faham2 je la..kita tak bole agak camne dorang masak.bape kandungan garam etc..

Tp dengarnye semalam maklong dah keluar dari spital..Alhamdulillah...

p/s bila dengar org terdekat dimasukkan ke ICU, mmg terasa insaf, nikmat Allah, bila2 Dia bole tarik balik, begitu juge sebaliknya...
Post a Comment