Tuesday, January 13, 2009

besok rabu..saya bakal meninggalkan uia dan kembali ke pangkuan ibu bapa di kedah..rasa rindu lak dekat dorang walaupn baru 2 minggu ada disini.huhhu..entah camner agaknya andainya sy dah berkahwin nnti..huhuh..hari2 teringatkan mak..waaa...
hm...kesian gak kat adik, dia msg saya rindu masakan saya.wah..rupanya sedap gak ek masakan saya sampai dirindui.hhehe..sya ni tak pandai masak pun..belajar sikit2 jer..er...nak kawen, kena belajar masak, takkan nak mkn kedai kot hari2.huhuh.
setakat ni boleh la klo masak, cuma masakan yg agak tradisional tu yg kureng pandai sikit.hee..bila agaknya nk pandai nth...
dah lama tak lik kg byk benda nk kena buat.insyaAllah lpas blik uia nnti, saya akan mula keje d u.u.m..hm...beljar tmpt lain, keje tmpt lain..takperlah..rezeki masing2..insyaAllah doakan semuanya selamat...
Post a Comment