Tuesday, September 16, 2008

dh lama tak update

Dah lama tak update blog ni..memacam gak tg berlaku..sekarang ni dah 16 hari dah pose..lagu raya pun dah pasang kat radio..semangat raya tu..heheh..baju raya sy tatau la macam mana ..dah gi tempah..mgkin dalam proses nak siap kot..biasa la dah dekat raya mesti byk tempahan..sape antar dulu baju dia la siap awal..thn ni bj wana coklat n kunin..sume bk kurung saya mak yg pilihkan kain..saya tak kisah pun...mak pilih mesti la cantik..dan free..hehe

erm..sy sebenarnya tak sabar nak lik kampung..tak sabar nak tgk Auni Batrisyia..umo dah 2minggu dah..anak sedara baru lahir 31hn Ogos lepas..seronok rasanya sampai beli baju baby untuk anak sedara..heee..cute jer:)

apa2 pun selamat berpuasa dan selamat bersahur..jadikan Ramadhan kali ni sebagai sekolah untuk menjadi org yg lebih baik:)
Post a Comment