Sunday, October 16, 2011

Maharaja Lawak Mega: Mulai 28 Oktober 2011

Salam kawan2...salam hujung minggu..
Sy rasa ramai yg dah tau pasal ni kan..tp pasti ada yg belum tau lagi..macam saya, baru je dapat tau..hehe ketinggalan bas...maklumle tenet lembap macam kura2..Maharaja lawak Mega 2011 bakal bersiaran di ASTRO WARNA setiap hari jumaat bermula 28 Okt ni..ha..program ni menampilkn 47pelawak professional dari 3 buah negara iaitu Malaysia, Indonesia dan Singapura..
Antara peserta yg terlibat ialah

Pimai ( Sathiya, Imuda, dan Mat Over)
Hiro (Hamdan, Ilya, dan Ropie)
Boboi (Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik)
Anje (Achong dan Joey)
Osbon (Mr Os dan Abon)
Bawal Power (Bob Kuman dan Sobri)
Rap (Aziz Kota, Pak Lah, dan Rama)
Comel (Radhi Khalid dan Bell ngasri)
3G (Yassin, Didie Alias, dan Enot)
Syok (Suhaimi, Ifa Raziah dan Arif Sudin)
Gebu ( Hani dan Azian)
Bawel (Dodon Jambul, Amin Bawel, Dadang Ragas)
Lanun ( Jegan, Elyas dan Saiman Al Farisi)
Saehu (Eko, Bocil dan Vicha)
Caer (Adeteo, Mister Ibo dan Lugiana)

Solo:
Adlin Aman Ramli
Jalil Hamid

bagi yg ada ASTRO WARNA tu, bole la tgk..kami yg takde estro ni tgk kat youtube jelah..tu pun klao ada..huhuh

Jom tgk promo Maharaja lawak mega ni..menarik gak videonye...



Info: kredit kepada Mangga online
Post a Comment