Sunday, January 2, 2011

::sejuknya::

Salam hari ahad...
cuaca hari ni agak sejuk lah..nape ntah..ke badan sy tak sihat?huhu
mmm...bercakap mengenai sejuk, saya bersyukur,
sekurang2nya sejuk kat Malaysia ni tak macam negeri omputeh...hehe yg 4 musim tu...
sekarang ni rata2 negara dorang membeku..jadi 'peti ais'..huuu tak dapat bygkan klo saya dok sana..sejuk macam ni pon dah tak tahan ni kan pula sejuk membeku macam duduk dalam peti ais..


suasana musim sejuk
credit to Metro Ahad online

Tadi ada terbaca dalam Metro Ahad mengenai musim sejuk ni...Kota London jadi 'peti ais'..menurut laporan, suhu disana pada bulan lalu mencatat rekod paling sejuk dengan kadar purata bacaan hampir -1 Celcius..

Menurut laporan lagi, Jabatan kaji cuaca memberi amaran bahawa musim sejuk
Zaman Ais mini kali ini dijangka berakhir pertengahan Mac dan ia yang terburuk
sejak 1683-84.

Mak aih..sejuknye..apa2 pon, saya bersyukur tinggal di Malaysia ^_^



Pancuran air yg membeku..

Info&picture:Metro Ahad online
Post a Comment