Friday, August 28, 2009

*Salam Ramadhan*

Salam Ramadhan..dah berbulan2 blog ni menyepi..dalam masa berbulan2 tu macam2 terjadi. kisah duka, pahit maung, gembira..ah..malasnyer nk ingt benda2 yg lepas nih..life must go on..


cuba untuk memotivasikan diri menjadi lebih baik..sekarg ni pun, sy dah keje..keje kt kedah..sekrg ni zaman takleh memilih kerja..so, amik je peluang yg ada...lagipun, sy nak dekat dgn family...dah bertahun2 sy jauh dari mereka..lepas ni taktau nasib sy camner lak..so, selagi ada masa, sy ingin berbakti pada mereka...



Diluar nampknyer mendung..bila2 masa hujan boleh turun..dah seminggu kita berpuasa, hampir setiap hari hujan turun..takpela..hujan rahmat ni..puasa thun ni biasa2 jer..raya pun nnti biasa2 jer..jimat cermat membawa berkat.hehe..yerla nnti sy nk konvo..byk belanja tu.. sy tak sabar nk duduk dewan C.A.C tu dan amik scroll..bertahun penat lelah akhirnyer bln 10 nti akan npk hasilnye.Alhamdulillah..tak sabar juga nk jumpa kawan2 lama..camner agaknye mereka sekrg..tentu ada yg dah keje..takpela..rezki masing2 kan..


Hm...sekrg ni pukul 1.30 lmbat lagi nak balik..waaa..windu all my kittens..!!tah pape tah sy ni..sy menunggu tuan punya kedai ni..nk kluar solat..adui la..nasib la keje ngn bukan melayu..nk kluar solat pun susah..tp mujur gak dia kasi kluar sekejap, klo tak, naya jer..takpela..sambut seruan 1 Malaysia kan..hheheh


Er..apa lagi nk tulis eh..takde idea dah.hah dia dah sampai..kluar dulu la jap..
Post a Comment